donderdag 22 januari 2009

De werken in de keuken gaan aan een sneltreinvaart vooruit. Eerst en vooral werd dus een deuropening gemaakt naar de ruimte ernaast.Maar vooraleer we verder konden gaan, was het nodig te gaan zoeken waar alle gas- electriciteits- en waterleidingen lagen. Ongelooflijk maar waar, maar de badkamervloer moest dus worden uitgebroken (ge zet al eens een nieuwe keuken, nietwaar). Een hele speurtocht, maar toch gelukt!
Daarna werd de houten vloer uitgebroken. Daaronder lag een stenen vloer. We wilden die graag recupereren, maar door de ouderdom was dat niet meer haalbaar (maar ondertussen bestelden we een heel mooie, gelijkaardige vloertegel).
Ziehier! Onze nieuwe deur!

En dan de grote graaf en betonwerken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar net als je denkt dat er geen einde aan komt......arriveert de keuken!


3 opmerkingen:

Mieke zei

En die kom ik lekker bekijken hé woensdag. Zorg maar dat jullie vroeg uit jullie bedje zijn, want met mijn cortisone ben ik actief!!

Dikke knuffel

Mieke

Anoniem zei

o wat een onderneming!!
ik hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt!

kristien zei

Hallo,

Heel toevallig bots ik op jullie blog.
Nog groter was mijn varrassing te lezen dat jullie samen een huis zullen delen. Daar heb ik veel bewondering voor.
Ik had er in school nog niets over vernomen.
Ik wil jullie een goeie vaart en veel warmte toewensen
Kristien Dieltiens